Problem z Bluetooth`em w Dell Inspiron 15R (N5010)

Specyfikacja tego Dell`a wyraźnie wskazywała na obecność, na pokładzie interface`u Bluetooth, co więcej mój telefon komórkowy (w takowy interface wyposażony) – wykrywał go (Dell`a). Dziwne w tym wszystkim było to, że sam komputer był z fabrycznie zainstalowanym Windows`em (W7-64-bit), wraz z wgranymi sterownikami i całą masą (często zbędnych) firmowych aplikacji – ale nigdzie nie można było odnaleźć softu od obsługi BT, co uniemożliwiało mi jego skuteczne połączenie z jakimkolwiek urządzeniem pracującym w tym standardzie. Nawet w Managerze Urządzeń, czy w Panelu Sterowania nie było urządzeń Bluetooth !!.

Wyglądało to mniej więcej tak :

Okazało się, iż ze strony producenta należy zassać i zainstalować sterownik i aplikację, która dopiero po tym zabiegu daje nam możliwość korzystania z dobrodziejstw tego interface`u, a sam system znalazł i zainstalował nowe urządzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

dziewiętnaście − 10 =